Blodtrycket

Ja, det var bra. Hoppas det ligger så nästa gång också så slipper jag mixa med medicinen. De övriga proverna var fortfarande inte klara. Förhoppningsvis kommer de i veckan.
Oj vad det händer saker inom bostadsfronten. Har fått tre mejl till från kvinnor som vill hyra ut. Verkar rätt bra boende, trots att jag vill bo för mig själv. Men som sagt, kollar första på tisdag sen får jag se hur jag gillar det.

Har bokat lite mer tider hos min psykolog. Känns bra att gå där. Man får ut mycket skit och jag behöver det tror jag. 

Idag fick vi beslut, skriftligt, om att vi kan fortsätta vårt HIV-program i fyra år till. Totalt fick vi 45 miljoner. Så skönt. Så bra. 

Handlat lite julklappar till de små idag. Längtar till dom. Mycket.

Imorgon blir det lite fest hos syster yster. Vi ska gå igenom lite papper efter mamma. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg