Fina och intressanta dagar i Sydafrika

I söndags sprang jag för första gången på tre veckor eller nåt. Ingen känning i knät. Toppen. Det gick verkligen inte fort men lyckades ändå med cirka fem km. 
I går sprang jag igen. Var lite knackigare. Fick en liten känning men gick då ett par minuter istället. Nu blir det inget mer spring förrän nästa vecka. Mötena håller på länge. Endast 45 minuter mellan dem och officiella middagar. Hinns inte med. 
Idag har jag varit med på tre olika möten och de har alla varit bra. Vårt HIV-program har blivit beviljade 45 miljoner kronor för en ny fyraårsperiod. Högt uppsatta människor från ILO, regeringar mm säger rakt ut, ni kan inte sluta med detta programmet. Det är bara bäst. Ni gör så mycket nytta. Det är fantastiskt att höra det. Jag var ju faktiskt med att ta fram konceptet och startade programmet 2004. Det är toppenkul att höra.
Dessutom en annan god nyhet som jag tyvärr inte kan delge. Men jag är glad idag. 
Imorgon startar vår konferens. Över 200 deltagare från 12 länder ska samlas och diskutera olika wellnessfrågor. Ska bli mycket spännande. 

PS, har fått en ny inbjudan till Sydafrika. I år. I december. Det lär inte gå.

Godnatt Sverige. Godnatt Sydafrika. Godnatt Göteborg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg