Lite av varje

Så där ja. Nu utredning. Idag fick jag veta att jag 2011 hade väääldigt dåligt blodvärde. Han förstod inte varför så detta måste undersökas. Massor av nya prover togs. 
Mitt blodtryck låg okay idag, inte lågt men ingen fara på taket. Nu ska jag dit två fredagar till för att kolla. Är det högt vid något av dom så ska jag få hem en apparat som mäter trycket under 24 timmar.

Efter doktorn tog jag en vända in till stan för att kolla klänningar. Provade tre. Alla supersnygga. 
Köpte två. Så räknar man på det så tjänade jag en del. 
Dock var ingen av dem röd. Det blev svart.


Denna från STOCKH LM. Tajt modell men så underbart skön.


Denna från Zoul. Också en smalare modell men med lite stretch. 

Båda inköpta på MQ. Behöver jag nämna att jag numera är guldkund? 

Köpte också en härlig mysdress i velour. Grå. Underbart skön. Den inhandlade i den mysiga affären Smeralda. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg