Märker en röd tråd

Alla måndagar är jag supertrött. Idag inget undantag. Nattsömnen uteblev. Drömt. Sovit oroligt. Tänkt. Sovit oroligt. Svettats. Sovit oroligt. Nå, efter lite träning ikväll så hoppas jag att det går bättre inatt. 
Har fått "erbjudande" om att bo hemma hos en kompis om det inte löser sig. Problemet: hon har bara två rum och kök och vi får ligga i dubbelsängen båda två. En annan erbjöd att jag kunde bo hemma hos hennes familj. Problem: 70 minuters resa med kollektivtrafik till jobbet. Enkel riktning. 
Jag har ett möte med personalchefen imorgon. Får lyssna på vad hon har att säga. 
Har också varit i kontakt med en gammal arbetskamrat som ska göra sitt yttersta för att försöka få tag på en lägenhet till mig i Sumpan. Han har lyckats förr med andra kompisar. Ganska många faktiskt. Snälla han. 
Tandvärk också tamejfan. 
Ikväll blir det nässköljning igen. Tror att det hjälper mota förkylningen i grind. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg