Hemåt

En lång resa framför mig men får stå ut. Måste stå ut.
Hade några bra möten igår. Träffade bland annat en gammal kollega som flyttat till Sydafrika. Han verkar trivas bra. 
Nu sitter jag på flygplatsen i PE och väntar på flyget till Johannesburg. Det är försenat. Himla tur att jag har gott om tid i Joburg. 
Längtar hem. Hem till en helg i lugnets tecken. Känner mig så trött och fattar inte riktigt varför. 
Kanske för att jag ser allt arbete framför mig som väntar. Redovisningar och en jäkla massa möten nästa vecka. Sen ska jag flytta nästa helg och kommer därmed inte hem. Triiissst. Sen åker jag till Sydafrika igen den 24 och efter några daga i Pretoria till Kitwe, en stad i Zambia som Gud glömde. Gillar inte den men, a woman has to do what a woman has to do


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen