Känner mig trött

Men rätt tillfreds i alla fall. Har lyckats få till två av tre redovisningar och den sista fixar jag förmodligen imorgon eller på onsdag. Skönt. För idag fick jag en ny stor uppgift. Den 18 mars ska vi ha ett miniseminarium för ledningen. Från högsta ort har jag också fått "order" om att jag ska fixa föreläsningen. Sydafrika. Ja, det kommer gå bra men krävs en hel del förarbete. Och lite nervöst är det ju naturligtvis. 
I helgen flyttar jag. När jag kom hem från träningen idag hängde det en lapp i trappen. Hissen avstängd från imorgon till den 21. Det betyder att vi får bära möbler och allt annat fyra trappor på lördag. Tror inte jag behöver träna den helgen. 
Ha en god kväll

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen