Det blev en ny klänning

Ja, nu provade jag ordentligt och hade dessutom smakråd med mig. Det blev en kort under klänning i något lätt härligt sidenmaterial. När man tar den på sig måste man vara spiknykter, det är då en sak som är säker. Jag hade ett lite elände att hitta ärmhål och ett annat för huvudet. Till detta en liten bolero. Fast nog är det onödigt att skriva en liten, de är väl alltid små? Annars kallas det väl för kofta?
Doktorn då, jo, hon rekommenderade hälsokost och ett återbesök strax innan jul. Så lätt var det minsann inte att få någon östrogen.

Kommentarer

  1. Så du har de berömda vallningarna? hoppas att det dröjer för min del. annars vet jag ju vem jag ska rådfråga.
    Jag köpte en bolero förra året i fusk päls, fast den är kanske för stor nu.....
    Sätt in några bilder på räcket, är nyfiken ju.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen