Oj så bra det blev

Idag, mitt i alla köttbullarna, så har Linus varit här och satt upp vårt räcke som han har gjort. Det blev SÅ bra, precis som jag både önskade och trodde. Vi hade tänkt att det skulle målas svart, men jag har ändrat mig. Det blir bara lackat i en matt klarlack. Det ska se lite fabriksaktigt ut, svart och silveraktigt på sina ställen. Jag älskar det.
Sen händer det ytterligare stora händelser här i livet. Efter, ja, jag vet inte hur många år, att alltid ha haft grönt, rött och guld i granen så blir det annat i år. Idag har vi inhandlat kulor, glitter, stjärna och allt annat som hör till, i silver. En brytning kommer att ske i form av Görans domherrar och mammas gamla smällkarameller i grönt och rött. Jag längtar tills jag får klä granen den 22:e december. Ja, jag vet, en dag för tidigt, men eftersom våra efterlängtade gäster från Göterborg anländer på kvällen så vill vi ha allt gjort. tills dess. Längtar efter min lilla My.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen