Tandvården imorgon

Ja imorgon blir det återbesök på sjukhuset i Kristianstad. Tandkirurgen ska kolla hur det har läkt och när jag kan tänkas få ett imlantat. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge. Det är inte utan att man blir lite hämmad. Skrattar inte lika brett och ofta utan håller gärna handen för. Det är en rejäl glugg kan jag säga för er som inte sett den.
Två veckors ledighet till. Skönt. Efter ledigheterna blir det full rulle på jobbet. Ett antal resor ska hinnas med samtidigt som alla projekt ska redovisas. Siffror är inte min starka sida, eller rättare sagt, jag gillar det inte. Blanketterna som ska fyllas i är knepiga. Frågorna ibland så konstiga att endast den som utformat den kan svara. Allt ska vara klart, underskrivet av revisorer och inskickat senast den 28 februari. Förmodligen måste jag åka till Ryssland också. Zimbabwe och Sydafrikaresan är redan beställt. Kontakterna och mötena bokade och visst ja, måste åka en sväng till Bryssel veckan före Afrikaresan. Puh.....vila får jag som sagt göra nu. Undras tro om man kan spara lite "vil" i generna att plocka fram när det behövs?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen