Visserligen är jag blind

på ena ögat, men är osäker på om jag kan skylla på det. Provade klänningen igen i går när jag kom hem. Hur i hela friden kunde jag köpa den? Den ser förskräcklig ut. Åtminstone på mig. Oformlig och säckig. Det enda positiva var att den är i storlek M och kan mycket väl tänka mig att det var därför jag köpte den.Nej, den blir till att lämna tillbaka på måndag. Då får jag ge mig ut på jakt. Nåt ska jag väl hitta.
Nej, nu får jag fortsätta att jobba. Är på hemmaplan idag. Håller på med rapportskrivning och det blir mycket mer än vad jag tänkt. Kl 16 ska jag vara hos tant doktorn. Nu ska det bli slut med vallningar, svallningar och allt annat elände.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen