Deppad och stressad

Inte jag, men väl katten. Han har varit hos veterinären idag och allt var bra med honom. Han fick diagnosen en diagnos som tyder på stress. Det kan bero på alla katter som springer omkring utanför huset och markerar revir. Det är ju inte så kul, det är Blixtens ju. Det kan också bero på att vi har två honom som löper och det är inte heller kul för honom. Han kan inget göra eftersom han är kastrerad. Sen har vi förändrat mycket hemma och även det sätter tydligen stresshormonerna i gungning. Nu ska det bli lugn och ro. Inga nya tak. Inga nya väggar. Inget nytt alls. Bra för Blixten och bra för oss, eller åtminstone för börsen.
Nu måste jag skynda vidare. Flyget till Istanbul, jo jag flyger via den staden, är på gång ut. Väntar om dom ropar mitt namn och säger att jag måste skynda....så jag väntar liiite till....lite till....
Hej och hå.
När börjar Mjällby spela egentligen?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen