Slapp och lat

Ja det är vad jag varit idag. Efter en sen och underbar frukost tog jag ett långt bad. När klockan närmade sig tolv gjorde jag mig iordning och gick till shoppingcentrat några minuter härifrån. Hade tänkt shoppa lite och ta nån skönhetsbehandling. Det visade sig att "Perfect 10" stänger klockan ett så därmed är det kört. Ögonbrynen får växa igen och om ni ser mig på stan nästa helg så är det jag och ingen annan. Se upp så ni inte snubblar över dom bara. Lite shopping blev det. Deodorant, huvudvärkspulver och hårspray. Självklart blev det lite kläder till My också. Nu är det i alla fall slut med sötbrödesdagarna. Till när vet i gudarna, men imorgon återgår vi till allvaret.

Kommentarer

  1. Då bli My glad:) å hennes mamma blir oxå glad när My får present:) kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen