Ibland bara händer det

Utan att man fattar riktigt varför. 
Kommer ni ihåg att jag hade tagit ett antal prover för ett par månader sen och att de var dåliga, riktigt dåliga. Jag tog nya för tre veckor sen och i tisdags så var jag hos företagsläkaren och fick svaren. De var ALLA väldigt bra. Jag förstår ingenting. Läkaren förklarade det med att jag förmodligen hade ätit väldigt onyttigt dagen innan första provtagningen. Det hade jag inte. Verkligen inte. 
Det enda som fortfarande inte är så lysande är mitt blodtryck. Det är fortfarande alldeles för högt. Har fått en ny tid efter semestern. 

Idag sitter jag bredvid en kille, på tåget på väg hem, som har bajsat på sig. Det är inte så kul. Tyckte att det luktade lite illa men nu när han skulle gå till bistron så såg jag att det var alldeles brunt i baken på byxorna. Det hade liksom trängt igenom. Det kanske är gammalt och han har inte bytt byxor, men ändå. Inget kul att sitta här.

Nä, han har inte kjol....så detta skulle kunna vara jag....men det är det inte. 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg