Kom igen Biggan

Känns som om att jag behöver göra en nystart på nåt sätt. 
Har slarvat lite med maten under helgen och liite dessförinnan. Har koll på vågen iofs men den börjar sakta gå lite uppåt. Nå, ingen fara på taket än, men bäst innan det blir för mycket.
Var inne och kollade på en blogg som jag läste ganska ofta för nåt år sen. Det var en tjej som vägde 130 kilo men på egen hand och med egen diet gick ner till strax över femtio. Nu har hon gått upp och väger ett par kilo över 90. Ja, det är lätt när man väl slipper taget. Jag ska inte hamna där. Aldrig igen att jag ska bli tjock.

Kände mig krasslig och febrig igår eftermiddag. Sov ett par timmar och döm om min förvåning när jag sov gott inatt. Tog en stund innan jag somnade men väl efter det så. Är väl inte hundra frisk idag men näst intill så.

Tycker synd om syster, men förhoppningsvis är hon på bättringsvägen. Det verkar så enligt bloggen.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg