Stensovit

Oj vad gott jag har sovit två nätter i rad.

Idag gjorde jag bort mig. Den fasta telefonen ringde och jag såg att det var Sanna som sitter i receptionen så jag svarar, hallau högt och tydligt och med knäpp röst. - ja, hej. Är det Birgit jag pratar med? Jag ringer från företaget ...... och skulle vilja boka tid för en löneförhandling. Gode gud. Nu har jag satt märket på nåt sätt. Nåväl, vi hade en trevlig pratstund sen och bestämde tid för förhandlingen. Det ramlar verkligen på med jobb nu, kan man säga.

Idag har jag bokat tid för konsultation för en ögonplastik. I Landskrona. Hade tänkt mig Karlshamn men den läkaren var sjuk och kommer aldrig mer göra ögonplastik enligt sköterskan.
Det ska bli spännande att se vad kirurgen kommer fram till. 

Imorgon har jag min första löneförhandling. Spännande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg