Söndag, dasshäng och färgning

Sköna söndag. Ja, verkligen. Lyckades sova lite längre dag. Lycklig. Hoppas att det inte påverkar nattsömnen som kommer något nämnvärt.
Hade tänkt ut och springa idag. Köpte ju nya skor igår. Istället har jag sprungit på dass som en galning. Vet inte om det räknas som intervallträning, men det är inte helt omöjligt. Givetvis har jag sprungit utan mina skor så dämpningen i hälen har inte varit den bästa.
Färga håret måste jag. Vill ju inte vara grå när jag fyller femfemma på tisdag. Den dagen tillbringar jag med att förhandla och sen åker jag till Stockholm för ett par dagars utbildning. 
Oojjjj, och inte har jag skrivit nåt tal än, än mindre börjat.....suck. Stön. 

Time to run

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg