Lugnt

Jo det kunde man ju inbilla sig att det skulle bli. 
När jag kom till jobbet i måndags så fick jag en lapp i handen om att ringa två företag för att boka löneförhandling. Ett tredje var redan inbokat. Ett fall om lönetvist har jag också fått ta hand om. 
Igår hade vi årsmöte och jag var inte hemma förrän klockan kvart över elva på kvällen. Många medlemmar och flera omröstningar i valen. 
Idag har styrelsen varit uppei Halenstugorna och haft konstitueringmöte. Spännande med nya möten. 

Min nya bil fick jag i måndags. Vilken skillnad på gammal Volvo och ny Volvo. Ljuvligt att köra. 

Vet ni, jag har tagit ledigt imorgon. Det är ljuvligt skönt att få sova lite längre. Hoppas jag. 

Fin välkomstblomma från arbetskamraterna 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg