Skallebank, törst och kramp

Törstig. Drack för lite igår. Svettades för mycket inatt. Sammantaget sketatörstig idag.

Huvudvärk efter att spänningen har släppt. Hade två förhandlingar idag och de gick bra. Till slut. Pirrigt var det innan i vart fall. 
Har fått en förfrågan om ett uppdrag och vet inte om jag ska tacka ja eller nej, blir nervös av att tänka på det bara......lovat att ge besked senast ikväll. Återkommer till det hele.

Kramp. Ja, det finns ju olika sorter. De som gör ont som fan och de som gör ont som in i helvete. Inatt hade jag det sistnämnda. Natuligtvis får jag skylla mig själv. Drack för lite igår, trots att jag tränade. 
Vaknade tidigt imorse av att det började krampa på insidan av vänster lår. Jag har ett hyfsat åderbråck där med kan jag berätta. Reste mig upp och försökte räta på benet. Det gick inte. Tog mig på något sätt nedför trappan till toaletten. Hur vete i gudarna. Väl där mådde jag så illa av smärtan så jag trodde jag skulle svimma. Svetten öste av mig. Ja, öste. På riktigt. Kallsvett i dess rätta bemärkelse dessutom. 
Det var de värsta minuterna på riktigt länge. 
Jag. Måste. Lära. Mig. Dricka. Mycket. Mer. Vatten. 

Nu befinner jag mig i Malmö. Checkat in på hotellet och ska snart ge mig ner för att äta något. Det har bara blivit två ägg, en kvarg och två barer på hela dagen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg