Trevlig dag på Bakken

Som blev till Tivoli.
Resan dit gick bra. Resan hem gick mindre bra. Två timmar sen allt som allt. Taxi som vi hoppas att Skånetrafiken ska ta kostnaden för eftersom vi missade sista bussen. 
Idag har jag varit mer än lovligt trött. Somnade igår vid 23-tiden och vaknade klockan åtta. Gick upp, åt min dagliga frukost (när jag är hälsosam) bestående av ett ägg och havregrynsgröt. Plötsligt kom en förlamande trötthet över mig. Klockan elva gick jag och la mig igen. Vaknade halv två. Pigg. 
Vid femtiden tog jag en runda med träningskläderna. Det var supervarmt så jag gick mest men sprang dock lite. 
Imorgon blir det grill med en jobbarkompis som hyr stuga i Hällevik. Ska bli trevligt. 
Kör en dopp i havet också. Har ju inte varit nere där i år. Hoppas maken vill följa med en runda också. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Världen finaste julklapp