Stockholm tur och retur

Upp tidigt i lördags morse för att åka till Stockholm och LO-kongressen med styrelsen. Kände mig orolig i magen med illamående men det var liksom allt. Kom till storstan och det fortsatte liksom. Nu hade jag fått lite spring fram o tebaks till dass också. När klockan slog åtta på kvällen så var det nog och då gick jag hem till hotellet. Sicken tur. Montesumas hämnd. Hann precis och så fortsatte det hela natten. Var femte minut. Kunde inte gå på kongressen förrän efter lunch dagen efter och det blev tidig sänggång igår. Gick hem från festen klockan halv tio. Sov som en stock hela natten. 

Imorrn har jag lite möten och en förhandling. Onsdag är det styrelsemöte hela dagen med avslut middag. Sen mina vänner, sen är det ledigt över midsommar! 

Kongressen då? Jodå, den var intressant. Många spännande omröstningar som inte alltid slutade till styrelsen fördel, dvs deras förslag till beslut. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg