Påsatt

Japp. Igår åkte EKG på. Ganska smidigt men ett elände att sova. Inte nog med att man är rädd att sladdarna ska åka ur, utan också vad allt fett kan göra. Jag har ju tre ploppar ända upp i halsgropen. Känns det som. Ligger jag på sidan så åker brösten och fettet upp och fram eller nåt. Då klämmer de ihop de där plupparna och det är så obehagligt. Efter en orolig sömn så vaknade jag och såg att allt var där det skulle. Så även pattarna. 

Funderar på när jag ska packa. Måste väl det rätt som. Kanske lite ikväll. Ja jag gör nog det.

Skaffa Netflix? Gör det inte. Man blir beroende. Har sträcktittat på två serier. Den sista, Suits. I am now Ms Specter....en advokat som inte skyr något och är slug som fan. Snygg med....men det är väl där det spricker på nåt vis.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen