Alltså,

Kollade ett inlägg jag skrev i början av veckan. Det har inte gått att publicera. Inte dag heller upptäckte jag. 

Mår bra men konstigt. Vaknar pigg men efter några timmar får jag feber. På em får jag ta ett par pålva för att orka. Sen blir jag rätt okay.  Så här är det varje dag och har varit i några veckor. 

Ultraljudet på hjärtat är tagit. Har inte fått svar än. Fick dock inte börja springa än. Ska till il doctore på måndag. Förhoppningsvis en remiss till arbets-EKG. 

Köpt present till maken som fyller pensionär. Fast han ska inte gå i pension. Den presenten får jag också nytta av.

Vår nya kamin har testats idag. Konstig rök i huset. Läste att det brukar vara lacken på kaminen som härdar de första gångerna man eldar. Men shit, vad varmt i huset det blev.

Ny byrå till badrummen beställd på ikea. Fått och monterad. Blev så himla bra. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg