Allt blev som det blev

Det där med fot och knät och träning gick nog rätt bra i alla fall. Spinningen lyckades jag fint med. Styrkan fick vänta några dagar men sen har det gått som tåget det också.
Dock har jag fortfarande ont i vissa lägen men det blir bättre vart det lider.

Varit så ända i på jobbet. Mycket småresor gör att det blir en hel del kontorsarbete som blir lidande. Samtidigt är ju inte telefonen tyst när man är iväg.
Förra veckan var jag på kontoret i fem timmar, resten tillbringades i Borlänge, Stockholm och i Höör.
Denna vecka har jsg varit en dag i Kristianstad och två dar på Öland.
Lägg till några skitförhandlingar på det så är lyckan total.

Nåväl, bara en vecka kvar innan tre veckors välbehövlig semester väntar runt hörnet. Ljuvligt av vara borta nästan hela november och komma hem lagom tills vi ska adventspynta.

Idag har jag fixat håret. Hon är så bra min frisör. Färgat botten och slingat. Sen lite toning på det blev bara så bra. Gillar färgen, dock tvättas den ur snabbt. Brukar lägga i lite färgbomb tillsammans med balsam en ggr i veckan. Idag köpte jag rosa och orange som jag ska blanda. Blir hur snyggt som helst.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen