Nej jag har inte slutat blogga

Har egentligen inget att skylla på.
Har varit strängt upptagen med att följa mitt egenhändiga program för deff.
Är lite lättare att hitta sina proteinkällor. Kör mycket proteinpulver bestående av vassle. Har hittat en ny favorit som vi tar varje kväll. Det är kasein protein och jobbar långsamt med muskeluppbyggnaden. Men det bästa med den är att den smakar kladdkaka och om man använder lite mindre vatten och låter den stå kallt nån halvtimme så smakar det som chokladpudding. Jäklar vad god.
Har jobbat hemifrån i två veckor. Har använt den extra tiden jag fått om morgnarna att gå PW. Ljuvlig härligt med alla dofter.
Sen har jag tränat på kvällen också, eller jag nästan hela tiden. Hade några dagars uppehåll eftersom jag op käken och inte fick träna så det började bulta.
Men, jag har hittills under året fått till 111 träningspass, då PW inkluderat.
Ingen alkohol, inget godis eller annat skit. Lagt in allt i en app och håller mellan 1000 och 1500 kalorier om dagen, oftare närmre det lägre skiktet.
Gått ner i vikt? Ingen aning eftersom jag bestämt mig för att inte väga mig. Har inte gjort det på två och ett halvt år. Visst kläderna sitter lite lösare, så nåt kilo är det nog.
Sover som en stock och mitt blodtryck är perfekt. Kring 124 är övertrycket varje morgon. Högre på kvällen givetvis, men ändå under gränsen.

Imorgon är det midsommar. Då ska jag dricka lite bubblor. Äta lite onyttigt.

Nästa vecka börjar jag jobba på kontoret igen. I vart fall om allt verkar ok.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Förhandling, värvning och annat