South Africa here I come

Packad och klar och väntar på taxin som ska ta mig till stan och vidare till Kastrup.
Maken har ringt målarfirman och dom kommer och mäter och lämnar pris på onsdag. Vad spännande, det kanske blir färdigt till jul. Vitt eller vitt, det är frågan? Ska vi bryta mot taket eller ha samma vita nyans? Det är inte lätt. Sen har vi ju också kommit på att alla kontakter är gula. Det kommer inte bli snyggt. Det kostar på att måla taket vill jag säga.
Usch, jag mår lite illa också...kan det vara Sulfan? Eller övergångsåldern? Den blir bara värre och värre. När jag kommer hem måste jag kontakta sjukvården. Östrogen eller inte, det är den stora frågan. Det finns ju för- och nackdelar.
Östrogentillskott = minskad risk för hjärt/kärlsjukdomar + lite ökad risk för bröstcancer
Inget Östrogentillskott = Ingen ökad risk för bröstcancer men ökad risk för hjärt/kärlsjukdomar.
Det är som att välja mellan pest och kolera eller nåt. Häpp

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen