Helgen kom och gick i en rasande fart

Det brukar vara så när det är roligt.
Vi har ju haft fint folk på besök. Göteborgsfamiljen ramlade in sen fredag eftermiddag. Vi har myst. Grillat. Fikat. Busat. Ätit gott. Druckit gott. Ätit för gott och druckit för gott. Nu blir det späk.

I morse när jag vaknade var det första jag tänkte, Gud vad jag längtar tills ikväll när jag får gå och lägga mig. Det gör jag fortfarande. Längtar tills ikväll. Har haft en skitnatt. Kunde inte somna och sen har jag vaknat 73 gånger och kollat klockan. 
Denna vecka blir kort, igen. Ska först till sköterskan kl. halv elva på fredag, en halvtimme senare har jag tid hos läkaren. På samma ställe. Jag vill att han kollar några födelsemärken. Har blivit nojig, men det är väl naturligt. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen