Otränad

Har inte kunnat träna alls på två veckor. Jo, jag gjorde ett par försök med plankan men två av tre hotell lämpade sig inte för att ligga på golvet. Fan vet om jag inte sett allehanda djur under sängen. 
Hade tänkt gå ut i Pretoria, men det sket sig pga av rån och halvt överfall på två av deltagarna på seminariet. Det var inte att tänka sig att gå ut. 
I Zambia var det inte möjligt heller. Området inte det bästa. Varmt, ca 30-35 grader. 
Men, igår efter det långa uppehållet och en viktuppgång på ett kilo så gav jag mig ut på en PW. Började uppför Haveliden och trodde jag skulle dö i ett astmaanfall när jag nådde krönet. Genomförde rundan dock, och var nog lite trött när jag kom hem efter 6,2 kilometer. Idag har jag träningsvärk i assen. Förmodar att den formar sig till det snyggaste nu då. 
Nu har jag i alla fall i bokat hotell med gym framöver. Åtminstone på de resor som är inbokade. I Moskva blir det radison blu med ett snyggt gym. I Zimbabwe har jag också bokat ett bra hotell, mest för att det ligger nära de möten jag ska till, men också för stått jag vill bo säkert och bra. Ett fint gym verkar de också ha.
Imorgon blir det Stockholm. Skulle gärna stannat hemma nån dag till eller två. Åker dock hem på torsdag. Tror jag behöver det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen