Skitväder

Ja, inte kan man tro att det för en vecka sen var tio-tolv grader varmt och härligt här i Stockholm. Idag snöar det något så in i bomben. På bara ett par timmar har det kommer ca 20 cm. Vitt, Grannt och glatt. Massor av trafikolyckor. Jag förstår det. Halt som rackaren. Jag glattade hem och höll på att dratta på ändan flera gånger. 
Ikväll har jag tränat igen. 15 minuter random på crossen. 20 minuter "mina" intervaller på löpbandet. Det känns lite lättare att springa. Kanske, kanske så blir konditionen lite bättre. 
Har varit hos min HC. Vikten ligger helt stila, precis som den ska. Midjemåttet lika så. Nöjd. 
Imorgon är det torsdag och jag åker hemåt. Skönt. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen