Skön weekend

Besöket hos läkaren var bra. Mitt blodtryck var som en 20-årings och av mina födelsemärken var det inget som var farligt. Två var dessutom sk. åldersvårtor....hm
I lördags tvättade vi terassen och drack vodka. Efter det ringde vi några kompisar. I en rasande fart cyklade vi dit och drack mer vodka. Gubben var nog orolig för mitt cyklande. Trodde väl jag skulle köra i diket, eller ännu värre, i hamnen. Jag tog det lugnt. Tyckte jag. Kände igår att det gått åt lite för mycket dricka. Nu blir det lugnt ett tag framöver....åtminstone till påsk. Eller nåt. 
Efter en natt, dålig sömn dock, på ett underbart hotell i Köpenhamn så befinner jag mig nu på ett toppenhotell i Moskva. Det snöar och regnar om vartannat. Trist. 
Har sprungit och tränat på gymmet här ikväll. Ett toppengym. Snyggt. Rent. Badrockar. Handdukar. Vattenflaskor. Bastu. 
Nu ska jag snart nana kudden. Hoppas på det bästa. Imorgon blir det besök hos två fackförbund och ett besök hos svenska ambassadören. På kvällen blir det ett middagsmöte. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen