Blandade känslor

Har haft en tredagars utvecklingskurs och det har verkligen varit berg och dalbana. På alla sätt. Alla är vi olika individer och alla tycker vi ibland olika. Igår var verkligen prövningarnas dag eftersom alla verkligen sa vad man tyckte och menade. Inget hycklande där inte. Idag har det varit bättre och det kan nog bli riktigt bra det här. 

Oj då, vad roligt med intervjun igår. Det tog en hel timme och det var massor av frågor. Allt om familj, jobb och intressen till "välj ett alternativ"
Sverige eller Sydafrika
Palme eller Stefan Löfven 
Katt eller hund 
Stad eller land ja, ni vet. Det ska bli kul att läsa den. 

Intervallträning idag också. Blir rejält trött och svettig, men kanske det kan ge resultat. Hoppas på det.

Varit på ett företag idag och träffat de anställda. En frågade, nästan rakt upp och ner, om jag verkligen kunde förhandla eftersom jag inte gjort det på femton år. Mitt svar blev att jag redan varit ute på ett tiotal företag och att jag är en jävel på förhandlingar! Sen sa inte han mer! Haha...det gäller att ha ett sjujäkla självförtroende.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen