Två dagars konferens

Himla bra innehåll. 
Igår hade vi en föreläsning om våra avtal och tillämpning av dom. Mycket bra för mig som behöver lära mig alla uppdateringar. 
Blev mycket överraskad när man hade ett gym på hotellet, även om det inte var mycket till det. Men, det räckte med ett smalt löpband för att få till en halvtimme löpning. 
Sen blev det middag, med benämning på sen. Två timmar mellan förrätt och varmrätt. Det är inte acceptabelt. Till förrätt en svampsoppa, natuligtvis utan gluten i min. Hm.....fasen med när jag upptäckte att det var trattisar i den. De bytte ut den mot spenatsoppa. Trist bara att de hade tappat ett helt saltkar i den..

Idag hade vi en föreläsning av en ultralöpare. En av Sveriges och världens bästa genom tiderna. Det var så bra! Tänk att han har sprungit, sen han började skriva upp 1973, över 24000 mil. 
Han har rott i en liten skitbåt, tillsammans med en annan, över Atlanten. Från Teneriffa till Barbados. Och allt annat. Att han sen gjorde en toppenföreläsning med mycket skratt gjorde liksom inte saken sämre.

Sovit illa, illa inatt. Förmodligen för att jag la mig med full mage och åt sent. 
Trött som en mask nu. Upp tidigt imorgon då färden bär till Tyskland.  
Blir tidig sänggång ikväll, I promise


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen