Slut

Inte jag, utan helgen. 
När jag vaknade imorse undrade jag vad som hänt! Klockan var tjugo i elva! Fatta, tjugo i elva. Kan inte minnas när jag sov så länge sist. År förmodligen. 

Igår var vi på Direktör Nyfiken. Fantastiskt trevligt. God mat. Vi tog pulled pork och de hade ett gott lantbröd till mig. 
De ändrar menyn efter behag och det är väldigt bra. Man hinner ju inte tröttna på maten. Miljön är också väldigt trevlig. 

En vecka full av aktiviteter ligger framför mig. 
Det blir trångt med träningen, men det betyder att jag får träna måndag och tisdag. Onsdag och torsdag kväll är jag upptagen. Först ett möte med Arbetarkommunen sen ska jag klippa och färga på torsdag.

Minns ni att jag berättade om kaffet jag fått från mina arbetskamrater? Hur som helst så kan man köpa det i stan. Det är svindyrt....400:- kilot, men ack så gott. Bönorna är packade i 250 grams påsar. Sen mal de det på plats. Man dricker det med andakt! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen