Snäll eller tur

Eller nåt annat. 
På företaget jag var häromdagen och förhandlande så startade vi med en genomgång av företagets förslag. Efter omjusteringar och lite så kallade vi på VD och ekonomichef. Lite "hårda" ord i början då jag ifrågasatte varför fördelningen var just så. Well, vi avstyrde det båda två eftersom det i det läget inte ledde till nåt. Vi presenterade fackets förslag och hade förväntat oss en ajournering......men, efte r tio sekunder så sa de att de accepterade vårt förslag. För snäll eller tur eller rätt. Det blev bra i alla fall.

Löptränade intervaller på löpbandet igår. Så skönt att inte känna något i knäna. Efter det så var jag på konsert med särskolan. Vad duktiga dom är.

Har haft en förhandling idag igen. Gick också bra.  Efter trettiofem minuter var vi klara. Ytterligare en diskussion, akut, med ett företag idag så är jag nöjd med dagen.
Åkte efter jobbet till en salong för en ansiktsbehandling. Ljuvligt skönt. 

Imorgon och fredag är det konferens i Karlshamn. Alla ska sova över. Tar min röda blåsa med mig. Jag kallar den för, "du är alldeles för snygg för ditt eget bästa klänning" 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen