Glad, ledsen och allt på samma gång

Alltid glad egentligen. Haft två förhandlingar, som slutade i att det bara var en. Den andre får vi ta nästa vecka. Arbetsgivaren hade missat att det var idag och hade därför inte alla papper i ordning. Allt kan hända. 

En medlem ringde mig ikväll. Han var så ledsen. Mobbad på jobbet. Jag nästan grät när jag hörde hur han blir behandlad. Får ta tag i det direkt imorgon. Usch och fy.

Så då, idag kom reportaget i tidningen. Var faktiskt ganska bra skrivet och bara en påse under ena ögat syntes. En får va nöjd med det lilla. 

Nu är väskan packad. Ska åka till Olofström imorgon för att ha personaldagar. Blir övernattning.....vem vill dela rum med mig?......eller vem vill jag dela rum med? Oavsett så blir det inte många timmars sömn. 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen