Over and done

Alltså, jag måste verkligen säga att det var så himla roligt att hålla tal igår. 
Det var lite pirrigt när jag skulle åka in. Gick fram och tillbaka och kunde inte sitta still. 
Fick också vänta en stund innan det var min tur så då bankade hjärtat lite extra. 
Men, när jag väl äntrade talarstolen så kände jag ingen nervositet alls. Ingenting. Helt ofattbart. Det gick så bra som jag hade hoppats, om inte lite bättre. Lite lugnare. 
Efteråt var det flera som sa till mig att det märktes att jag gjort det där innan.......haha, mitt första var det ju.

Kvällen tillbringades i goda vänners lag. Åt gott med lite småplock som kycklinglevermousse, crackers, parmaskinka och melon. 
Varmrätten bestod av flamberad fläskfilé, broccoli, tomater och pressad potatis.
Efterrätten var en hemgjord glasstårta med dajm. 

Idag är vi trötta. Det blev sent. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen