Bra

Två bra saker idag. 
Är i Stockholm på en utbildning steg två i ledarskap. Roligt och spännande att det gjorts en analys om vilken man är. 
Mellan steg ett och två så har vi fått svara på en förfärlig massa frågor om olika situationer. Det skickades in via datorn och idag fick vi resultatet. 
Innan vi presenterade det för varandra så skulle deltagarna pricka in var och en, dvs till hur många procent är man dominant, inspirerande, stabil och analytisk.
Man gissade helt rätt på mig och när jag läste kompendiet så måste jag säga att det var skrämmande hur väl testet har prickat min personlighet. 
Jag är 90 procent I, det vill säga inspirerande. Över 60 på stabil och lägre då på de övriga. 

Gubben meddelade att vårt spa är fixat. På någon vänster lyckades han få tag på det som gått sönder. Han lagade själv och nu är badet fullt av vatten och 38 grader varmt. Skönt.

Dessutom ringde han ikväll och sa att doktorn ringt vid 19-tiden. Han blev jätteorolig. Men, allt såg bara bra ut. Han var så glad. Jag blev så glad. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen