Torsdag och lätt panik

Mycket med stort M att göra på jobbet. Två förhandlingar imorgon. Den ena knepigare än den andra men det ska nog gå. 
Nästa vecka är fullmatad. Måndag ska jag äntligen röntga lungor, mage, hjärta och hela baletten. Sen blir det fyra möten varav ett videomöte och ett kvällsmöte. Tisdag något lugnare. Har bara ett men måste å andra sidan förbereda för tre medlemsmöten. Det ena lär nog bli stormigt värre. Ska på mammografi också på tisdag. 
Onsdagen börjar med tandläkaren där jag äntligen ska fixa färdigt min rotfyllning. Sen har vi styrelsemöte och dagen avslutas i Ronneby där jag ska sitta ordförande för ett möte på kvällen. 
Torsdagen har jag ett komplicerat ärende på förmiddagen och ett knepigt medlemsmöte på eftermiddagen. Fredagen ett par möten under dagen och ett kvällsmöte i Ronneby. Igen. Ska bli spännande. Lite tråkigt bara att jag slutar arbetet klockan halv tre och mötet börjar klockan sex....

Gäster i helgen kräver sin planering. Som vanligt ingen inköpslapp med till jobbet. Hoppas jag inte glömt nåt ändå. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen