Slocknade

Mycket trevlig helg på alla vis.
Ljuvligt att umgås med barn och barnbarn. De växer så fort när de är små så man hinner inte med. 
I lördags hade vi typ en släktträff. Mycket trevlig med god mat.

I går när alla åkt hem så städade vi, tvättade köksmattan, nej den var smutsig redan innan festen, och satte oss för att bara ta det lugnt. Fick verkligen anstränga alla lyror för att hålla mig vaken.
När klockan slog tjugotvå gick jag upp och la mig. Det tog inte många sekunder innan jag somnade. Vaknade vid fem och tänkte, jag somnar aldrig om, men innan jag tänkt färdigt så ringde klockan. Måste somnat väldigt snabbt igen.

I morse så var jag och röntgade lungor, hjärta, mage och allt möjligt. Men, som vanligt fick de sticka mig några gånger innan de hittade rätt. Allt gick bra och nu väntar jag bara på resultatet. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen