Planerar

Nu ska jag snart bli avgiftad. Passar på när gubben är bortrest så att han slipper en surkärring här hemma. Ja, jag ska alltså fasta. Fasta på ett sådär riktigt sätt med buljonger, frukt- och grönsaksjuiser. Tänkte hålla på i 14 dagar. Jag har gjort det förr även om det är en hel evighet sen. Kaffe är förbjudet och även om jag inte är så beroende så blir det nog ändå svårt. Huvudvärk kommer naturligtvis på posten. Lika sen som vanligt, så kring den tredje dagen. 
Hoppas jag blir än piggare då. 

Har också nu en vit period. Den bestämde jag i början av januari när vissa jag känner skulle ha en sån. Då kände jag att mars var en bra månad. Börjar/började i söndags. Blir lite knep då vi ska ha fest den 19 och sen kommer posten. Men det går så klart. 

Ojoj, mycket på jobbet och så många "fall" som ramlar in varje dag. Fel på lönen - avsked - kränkningar - sjukdomsfall - krabb med ett företag som har inhyrda - otillåten anställning. Nya ärenden som har kommit in idag och igår. Då har jag ändå varit på möten nästan hela den tiden. Jo, arbetslös blir jag inte i första taget. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen