Jupp

Febern kom igårkväll igen, inte hög men tillräckligt för stt slå undan knäna...eller inte riktigt så.
Proverna idag var bättre och blev hemskickad med en hostmedicin och med orden att det är influensan så hostan kan du ha några veckor. Sällan man blir glad över att få den diagnosens. 
Ingen lukt. Ingen smak. 

Inget jobb idag. Det blir förhoppningsvis imorrn. Ska ha ett par möten på förmiddagen och sen blir det kontoret en sväng. Skönt med kort dag.

Köpte fantastiskt billiga värktabletter på internet igår. Svenskt apotek. Apotea.se
13 spänn för 20 tabletter. Paracetamol. Normalpris 29....
Avslutat min Tara-prenumeration idag. Haft den i massor av år men tycker den blir sämre och sämre. 
Påbörjade en annan, Må Bra. Kände att det liksom var tid för det. Både tidningsmässigt och livsmässigt. Nu är det fan i mig dags att må bra igen.

PS, damerna på jobbet ska springa vårruset i maj. Kul! Dessutom ska alla få en stegmätare. Blir det tävling eller? Hoppas det

Fast jobb och jobb idag. Telefonen ringer och naturligtvis svarar man. 
Fick nyss ett samtal av en man som ville veta vilka rättigheter han har som hyresgäst....? Ja, allt och lite till ska man kunna! 

Kommentarer

  1. Och jag har precis avslutat min Amelia, könner också den börjar bli sämre, satsar på hälsa o fitness istället.
    Skulle me vilja springa vårruset men det är mitt i bokslutet

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen