Bakning

Det är inte min stil precis. Hur som, jag tänkte testa eftersom Sanna bakade ett gott glutenfritt bröd häromdagen. Det tog dock alldeles för lång tid så jag letade efter ett annat recept. Hittade ett som bakerskan tyckte var toppen. Det tyckte inte denna bakerskan. Jag kunde slagit ihjäl nån med dom. Döbakta. Stenhårda. Assaballatunga. 
Nåväl, på eftermiddagen gjorde jag ett nytt försök med ett foccaciabröd. Gudars skymning. Supergott. Lätt som en plätt. Glutenfritt. Det blir det mer av.

Träning då. Nä, ingenting. Latmasken sitter där som en liten jävel på axeln. 
Har i vart fall bokat ett spinningpass på tisdag. Känns bra att komma igång igen. 

Hur mycket djupsömn ska man ha egentligen? jag har nån timme varje natt. Tror det är för lite men jag förmodar att det inte går att göra nåt åt.

Lite lugnare vecka framför mig. Tror jag. Man vet aldrig vad det kommer för samtal

Mitt foccaciabröd. Med soltorkade tomater och rosmarin. 

Recept kommer här







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg