Nu är det nära

Och det kommer att bli ljuvligt skönt med lite semester. 
Förkylningen är långdragen. Fick åka till doktorn imorse eftersom de var lite oroliga pga tidigare lunginflammationer. Allt var dock bra. En virusinfektion som kan ta upp till tre veckor innan man är ok från. Tycker dock att jag är liiite bättre just nu, fast halsen gör helvetiskt ont 

Hann också med en runda till gyn. Bokade tid för över fyra månader sen. De ville kolla lite om jag ska äta östrogen fortfarande. Det kan jag. Ser bra ut. 
Trodde jag hade framfall så det sa jag till om. Nej då, det ser bra ut. Hon kunde se att jag op för det för länge sen och det håller fortfarande bra. 
Däremot så kanske de ska operera för urinläckage. Det är ansträngningsrelaterat. Hosta, nyser, hoppar och springer. Ska få en ny tid om sex månader. 

Usch, idag fick jag ett samtal från en konkursförvaltare. Ett av "mina" företag har kursat. Över tjugo anställda. Sicket tråkigt besked innan semstern för de anställda. Så, nu kommer jag ha häcken full. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg