Sicka mögdagar....eller nåt

Jag har haft en vecka utan dess like. Uppsägningar, avsked, varningar och klagomål i all dess skönhet. Vad händer? 
Var helt slutkörd efter en intensiv vecka. Vi slutad vid tolv idag. För vissa. Jag gick vid två. Tog jobb med mig hem.

Ikväll blev det en tur till direktören. Vi bestämde oss för att gå ner och njuta av en bubbel. Direktören bjöd på en fin rom när vi gick. Trevlig gest.

Trött. Trött. Hoppas jag sover bra i natt. Har varit sådär de senaste dagarna. Magen kassare än kass. Går ner i vikt. Beror det på lchf eller på min skitmage? Eller en kombination? Kanske måste jag börja med lite kolisar i form av frukt och minska lite på fettet/äggen. Får väl testa. Trött på att gå upp kring 4 för att skita. Trött på att skita fem, sex, sju gånger om dan. 
Yr. Beror det på den nya medicinen? Lchf? Jag vet inte. 





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg