Veckan som gick

Hm, ja vad ska man säga? Upp och ner.

Börjar bli less på upp och ner till Sthlm. 
Blev förvisso uppgraderad på hotellet i söndags men va fan hjälper det när man kommer kl. 10 på kvällen och allt man vill är att sova. 

Började med fackligt politisk samverkan. Bra men lite låg nivå.
Tisdag och onsdag pratade vi argumentationsteknik. Jävelen vad bra. Tunga pass men ack så lärorik. Torsdag om stress och arbetsmiljö och idag om intersektionalitet. Det betyder norm i samhället. 
Min grupp hade ert teaterspel. Jag var Sten-Sture. En 45-årig utbildad snickare. Så bra. Så kul.

Ett stort men. Den 1/12 ska vi ha examen och det betyder också att vi ska presentera ett arbete. På LO. 
Vad jag blir stressad. Har bestämt att jag inte ska lägga mig i. Gör jag det så blir det att jag styr. Detta betyder att jag övar på mitt tålamod. Andas in. Andas ut. And so on. 

Känner att det börjar bli lite gnissel i gruppen. Det blir väl så. Kommer att sakna massor av människor men det är också ett par jag inte kommer att sakna så mycket. 




Alla bilder ovan från idag, vår grupp hade utbildning för den andra gruppen. Vi var bäst. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg