Efter allt

Äntligen! Äntligen har jag kommit igång. Ute och PW fem kilometer idag. Sprang några steg då och då också. Det gick riktigt bra. Med tanke på ljumskproblem och arytmi och astma så är jag nöjd. Hoppas på en runda imorrn igen.

Firade min födelsedag igår. Maken hade köpt ett fång röda rosor och min favoritchampagne Bollinger. 
Han hade bokat bort på Direktören så vi avnjöt en ljuvligt god middag!

Var i stan och fikade idag. Den "vanliga" systern var inte med men det var den andra. Trevligt. 

Åh, veckan som gått har varit lite stressig men bra ändå på nåt vis. Två löneförhandlingar. De gick så bra! 1.8% säger garantin i avtalet. Jag fick ut 4.2 på den ena arbetsplatsen och nästan 6 på den andra! 
Måste säga att jag är nöjd. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen