So it is

Alltså, åkte till il doctore för att få veta hur mitt hjärta mådde och för att jag ville ha ett arbeta-EKG. 
Mitt hjärta mår hyggligt om än att jag har arytmi. Det betyder att det slår ojämnt. Som fan. Erbjöds ytterligare medcin men tackade nej. Biverkning mardrömmar. Å andra sidan så kan jag börja träna lite nu. Lugnt sa läkaren. Arbets-EKG? Nä, det fick jag ingen remiss till. De tror att allt är okay eftersom jag orkar gå alla trappor på jobbet utan att jag får ont eller blir supertrött. 

Nåväl, jag gick därifrån med ett recept på penicillin. Hade bihåleinflammation. Ont i skallen på ena sidan. Feber på em, ok på fm. Allt i nån månad eller två.
Mår bra nu.

Blodtrycket är dock inte bra. Har haft ett 24-timmars. Inte kul kan jag säga. Nå, det var himla bra under nattetid. Hyfsat under morgonen. Åt helvete under em. Fått tid till läkaren.

Annars? Jomen, jag mår bra. Jobbar och slåss med arbetsgivare om det behövs. Det görs det. Ibland. Med vissa.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Långt emellan inläggen

Johannesburg