Sicken jävla missräkning

lugnt fram tills semester. Nej, det är ett minne blott. Sen chefen gick på semester i måndags ringer telefonen som den står på återuppringning. Visst, jag visste att jag skulle ta de företagen också....men inte kunde jag inbilla mig att det skulle bli så mycket. Det är allt från berusad medlem till lönekrav, lönekrav och annat smått och gott. Jo, jag har ju mina "egna" kvar också.

...och så vann vi idag. Trodde det och sa det innan idag. De tittade på mig som om at jag var dum i huvet. Det är jag inte.

Idag har bord och stolar satts ut under äppelträdet. Nu kan vi sitta där dricka jordgubbssaft och äta tårta...och det gör vi ofta. Not.

Centralförhandling imorrn. Då vet man aldrig när man slutar. Klockan 3? Klockan 20?

På fredag drar vi till götet. Trot eller ej, men väderprognosen visar fint väder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen