Helgmys

Bara måndag kväll och helgen känns avlägsen. Men oj vad mysig den har varit.
I fredags kände jag liksom hela dan att det var läge för direktören. När jag kom hem sa gubben att "det visste jag du skulle säga". Ja, han var inte sen att hänga på. 
Lördagen bjöd på underbart väder och fika i stan. Japp som vanligt. Väl hemkommen, med ren bil utvändigt och invändigt, blev det lite städning. Kände för det. Men, den stunden började med en GT i solen med kära maken. Mitt i städet så ringde jag till goda vänner och undrade om de inte också ville ha en GT. Det ville dom. Ett par timmar senare var man ju allt lite lullig. 

Igår var vi på fotboll och såg Mjällby gå upp i superettan. Härlig feststämning. 

Feber. Varje dag. Pissigt med sant! Infektionen som inte riktigt vill gå ur kroppen!  

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen