Tröttare än trötter

Det säger inte lite. Varenda kväll kan jag sitta bara rakt upp och ner i soffan. Vill bara gå och lägga mig men det skulle se ut; halv sju....

Igår var vi hos direktören och käkade. Fisksoppa så klart. Alltså, jag bara älskar den. (Fast misär också himmelskt god)

Igår började mitt vänstra öga (det jag ser med) att bråka lite med mig. Såg typ en gardin av trådar. Ett tag trodde jag att det var skit på glasögon, alternativt att det hade fastnat hår i dom. Men, det var det ju inte. Ringde 1177 idag och de ville att, efter samtal med ögonläkaren, att jag skulle åka in till akuten för att träffa honom. Nå, det visade sig vara glaskroppsavlossning. Inget farligt, men de ville vara säkra på att det inte var näthinnan. Det där med glaskroppen är hyggligt vanligt och är åldersrelaterat. Men va fan...jag är ju ung ju.
Inget att göra och det är som det är!

Skulle hämta mina jackor som jag lämnat till kem, idag. Förbannad blev jag när det var stängt. De har ju öppet på lördagar. Tills jag kom på att dagen är röd. Precis som jag. Moaa


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen