Inget rött kött än

Och det går så bra!
Har nu ett par omgångar testat vegetarisk färs, både som köttfärssås och som taco. Hur bra som helst.
Ska framöver testa att göra köttbullar på den färsen också. Har hört att det ska vara hur bra som helat. Fisk har vi ätit mycket och en fel kyckling också.

Som vanligt är det mycket på jobbet. Försöker dock att begränsa mig själv lite grann och inte springa på alla puckar. Funkar rätt ok.

Träningen? Jo, det blir tre dagar i veckan med spinning. Det har nog gått så långt att jag kan tänka mig att köpa ett par spinningskor. Dock är alla så himla dyra så jag får väl lite.
Gubben undrade om jag blivit sjuk. Anmälde mig till spinning på måndag morgon kl. 06:00.....!

Hemsökt?
I fredags gick inbrottslarmet. Gubben var och tränade. Larmfirman ringer. Gubben tittar på filmen. Och där ser man....en skugga som drar fram.

I måndags fick jag ett meddelande på telefonen att min iPad och Apple-ID användes. Paddan finns hemma. Jag var på jobbet. Gubben på gymmet....

Igår när jag skulle träna så funkade inte min tagg och jag kom inte in. Jag undrade så klart varför. Svaret: jag hade tyckt in fel kod 3 ggr på söndagen kl. 19:42. Hm....då satt jag i soffan. Taggen fanns på min nyckelknippa som hängde på sin vanliga plats....

Kommentarer

  1. Köpte mina skor billigt på Biltema, funkat i många år

    SvaraRadera
  2. Kommer du ihåg att du testade quorn köttfärs när du bodde i lörby , den var god redan på den tiden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jisses, hur kommer du ihåg sånt? Jag minns inte.
      Detta är gjort på sojaprotein.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Thumbs crossed

Sista dagen arbetad innan semestern

Långt emellan inläggen